مدارس KIPP به اتفاق آرا دوره های Code.org را برای علوم کامپیوتر انتخاب می کنند

مدارس KIPP به اتفاق آرا دوره های Code.org را برای علوم کامپیوتر انتخاب می کنند

تصاویر دانش آموزان ارائه شده توسط مدارس KIPP

از سال تحصیلی 2019-2020 ، مدارس KIPP علوم رایانه را برای برنامه های درسی 8 تا 12 در برنامه درسی خود قرار خواهند داد و هیئت متخصصان آنها به اتفاق آراء CS.org و CS Code.org را انتخاب کرده اند اصول به عنوان دوره های توصیه شده آنها.

این توصیه در ارتباط با آخرین اهداف اعلام شده دبیرستان بنیاد KIPP برای علوم رایانه است ، که شامل این است که دانش آموزان حداقل دو سال آموزش علوم کامپیوتر را قبل از فارغ التحصیلی به پایان برسانند و همه آنها را ارائه دهند. دانش آموزان دبیرستانی با امکان شرکت در AP Computer Science A ، و همه دبیرستان های آنها در آزمون سراسری AP AP Principles یا بیش از 70 درصد از میانگین ملی قبولی در امتحانات.

تصاویر ارائه شده توسط مدارس KIPP

انتخاب برنامه درسی علوم رایانه فرایندی بود که در پاییز سال 2017 آغاز شد ، زمانی که Code.org شروع به ارائه دوره CS Discoveries ما برای بررسی کمیته ای از معلمان و رهبران بیش از 15 منطقه KIPP کرد. پس از یک فرآیند انتخاب آزمایشی و دقیق که شامل متخصصان درسی و برنامه درسی علوم رایانه بود ، دوره های Code.org CS Discoveries و AP CS Principles به اتفاق آرا بر اساس سایر معیارهای موضوعی مشابه بر اساس سه معیار اصلی انتخاب شدند: طراحی برنامه درسی ، پشتیبانی معلم و پایداری.

«اکتشافات علوم رایانه چنین برنامه شگفت انگیزی است. برنامه درسی و آموزش از Code.org درجه یک بود. دانش آموزان از ابزارهای ارائه شده (به صورت رایگان) توسط برنامه درسی مانند Web Lab ، App Lab و Game Lab لذت می برند و آنها با انجام ، که بسیار قدرتمند است ، یاد می گیرند. نامزدی مسئله ای نیست! » - امیلی مک گرات ، KIPP نیواورلئان

در حالی که ما مفتخریم که انتخاب شده و مفتخریم که به دلیل برنامه درسی با کیفیت و یادگیری حرفه ای شناخته شده ایم ، آنچه مهمتر است این است که چگونه این توصیه ها و اهداف به افزایش تعداد مدارس و تنوع دانش آموزانی که به علوم رایانه دسترسی دارند. بر اساس داده های مدارس KIPP ، 95 students از دانش آموزان آنها ، تقریباً 91000 دانش آموز ، یا آفریقایی آمریکایی یا لاتین هستند ، که هر دو به طور سنتی در علوم کامپیوتر کم نماینده هستند.

برگرفته از https://www.kipp.org/

در Code.org ما از پذیرایی که در بین ما دریافت کرده ایم ، فروتن هستیم. معلمان KIPP پس از اجرای CS Discoveries برای سال آزمایشی 2018–2019 ، 100٪ از معلمان KIPP موافقت کردند که انتخاب دوره درسی CS.org Code.org یک انتخاب خوب است و وقتی از آنها خواسته شد که میزان یادگیری و پیاده سازی برنامه را ارزیابی کنند ، معلمان به آن رای دادند 9.6 از 10.

"شبکه ما از معلمان CS بسیار بیشتر از توانایی نه تنها آموزش دوره CS ، بلکه ایجاد یک برنامه CS جامد که پس از این آموزش در مدرسه آنها پیشرفت کند ، اطمینان بیشتری دارند. من بسیار آموختم و فرصتهای زیادی برای یادگیری و توسعه از دیگران داشتم ، و این در تقویت برنامه های CS ما مفید خواهد بود. دانش آموزان ما سزاوار بهترین فرصت ها برای زندگی پر از انتخاب هستند و این فرصت یکی از بهترین فرصت هایی است که می توانیم در حال حاضر به آنها ارائه دهیم. " - جورج رامیرز ، KIPP آستین

در Code.org ، ما همیشه دوره های آموزشی و برنامه یادگیری حرفه ای خود را با ایجاد یک جامعه و گوش دادن به معلمان بهبود می بخشیم تابا نیازهای کلاس درس و دانش آموزان مطابقت دارد. و برای اطمینان از دسترسی همه جانبه به برنامه درسی و ابزارهای ما ، آنها مبتنی بر وب هستند ، همه پلتفرم هستند و استفاده از آنها برای همیشه رایگان خواهد بود ، به این معنی که مدارس و بنیادهای بیشتری مانند مدارس KIPP می توانند برنامه درسی علوم کامپیوتر با کیفیت بالا را به یک اولویت امکان پذیر تبدیل کنند. < /p>

درباره دوره های ما بیشتر بیاموزید و از کارگاههای توسعه حرفه ای ما استفاده کنید تا علوم رایانه را امروز به مدرسه خود ببرید.

Carina Box، Code.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد