من فقط یک ماهی تنها هستم که رابطه ای نمی خواهد

من فقط یک ماهی تنها هستم که رابطه ای نمی خواهد

برای من مهم نیست که چند ماهی در دریا هستند همه آنها را می مکند

آیا در 3 سالگی خودم را تنها ماهی می دیدم؟ نه ، من نکردم اما چه کسی می تواند وقتی که هستند ، یک لکه گوشت در اقیانوس را پیش بینی کند؟ همانطور که هست ، من واقعاً نمی خواهم الان وارد رابطه شوم. من یک ماهی راضی هستم.

اکثر دوستان من باور نمی کنند. آنها فرض می کنند که من هنوز روی سابق خود آویزان شده ام آنها می گویند: "نگران نباش ابی". "ماهی های دیگری هم در دریا هستند!"

من مطمئن هستم که منظور آنها خوب است اما من می خواهم با باله های آنها سیلی بزنم. البته می دانم ماهی های دیگری هم در دریا وجود دارند! می خواستم بگویم ، "بله ، و 3 نفر از آنها در حال حاضر احمقانه با من صحبت می کنند." اما من این کار را نکردم ، زیرا من مودب هستم.

آیا هر چند چیزی در آب است؟ یک عارضه جانبی از تغییر دما؟ همه دوستان من که بهم پیوسته اند تخم مرغ هایی بیرون آورده اند که از مد افتاده است. من امسال به 473 باربری کودک رفته ام. ما هدیه نمی دهیم ، فقط به دفن تخم ها و محافظت از آنها در برابر شکارچیان کمک می کنیم. وضعیت مجرد من همیشه با این موارد روبرو می شود. همه سعی می کنند تشویق کنند ، اما آنها انتخاب من را نمی فهمند.

خدایا ، شما باید برخی از مواردی را که از دهان آنها بیرون می آید ، بشنوید. یک ماهی گفت: "واقعاً چیزی بهتر از مادر بودن نیست. وقتی تخم 276 من تخم خورد ، احساس می کردم خوشبخت ترین ماهی هستم. "

یکی دیگر از اینها بود:" من حتی نمی توانستم فکر کنم که یک حرفه خارج از مرجان چگونه است. در دومی که فهمیدم انتظارم را داشتم به معنای واقعی کلمه تحصیلم را رها کردم. من خیلی هیجان زده شدم! "

و متاسفم ، اما این فقط با اهداف زندگی من سازگار نیست. زندگی ما خیلی کوتاه است. هر لحظه یک درنده بزرگتر می تواند شما را بخورد. من به دوستانم که راه سنتی تر را انتخاب کرده اند ، پایین نمی نگرم ، اما می خواستم کار دیگری انجام دهم. شاید من نوع جدیدی از مرجان یا درمانی برای نیش ماهی های دریایی پیدا کنم. کنار گذاشتن شتاب من در حال حاضر برای تربیت بچه ها دور از ذهن است.

با این حال ، دوستان من سعی می کنند مرا در قرارهای نابینا تنظیم کنند ، مطمئن باشند که گزینه هایی برای حتی یک ماهی در "بالغ " سال ها. اینها نقل قول هوا بودند ، متأسفم که این باله ها تعریف مشخصی ندارند. من به ماهی نیاز دارم که مرا درک کند و من را هل بدهد تا بهتر شوم. پس وقتی صحبت از بچه ها می شود ، نمی دانم. چه کسی حتی می تواند به فکر تشکیل خانواده باشد که تمام مسکن ارزان قیمت توسط پلاستیک گرفته شود؟ آیا آوردن بچه ماهی به این دنیا وقتی نیمی از اقیانوس در حال جوشیدن و نیمی دیگر آلوده است مسئولیت دارد؟

چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت و من هنوز هم این کار را می کنم با توجه به گزینه های من بله ، آنجاماهی های بیشتری در دریا هستند ، اما هزار مشکل بیشتر از آنچه اجداد ما مجبور به مقابله با آن بودند نیز وجود دارد. و در ضمن هیچ کس در حال درمان نیش چتر دریایی نیست ، بنابراین من باید این کار را بکنم.

نه ، ماهی زیادی در دریای دوستیابی آنلاین وجود ندارد

نه ، ماهی زیادی در دریای دوستیابی آنلاین وجود ندارد

اما هنوز نیازی نیست که از عشق دست بکشید

اعتبار: اوین نگ از طریق pexels.com

به خودی خود ، ضرب المثل "مقدار زیادی ماهی" نیست بد یا حتی اشتباه لزوما. در حقیقت ، اگر 20 ساله هستید ، اگر کاملاً جذاب باشید و مایل باشید خود را در آنجا قرار دهید ، ممکن است ماهی زیادی در دریا وجود داشته باشد.

اما با افزایش سن ، این گفته به طور فزاینده ای غیر واقعی می شود تا اینکه در واقع کاملاً نادرست باشد. برای مردان و زنان.

سرانجام ، برای بیشتر ما ، ماهی زیادی در دریا وجود ندارد. یا مطمئناً ماهی با کیفیت نیست. و یک فرصت خوب وجود دارد که به دنبال دریا اشتباه هستیم.

من در مورد خوب ، بد و عجیب دوست یابی آنلاین می نویسم. اما من باید صریح بگویم: قرار ملاقات آنلاین برای بسیاری از افراد مناسب نیست.

واقعیت این است که قرار ملاقات آنلاین ، مصنوعی را نسبت به عمیق ترجیح می دهد. برای اکثر سایتها و برنامه ها ، بیشتر از توجه عاطفی ، فکری و ارتباط بین فردی ، بر جذابیت بصری تأکید شده است.

برخی از برنامه ها مانند eHarmony و Match سعی می کنند که این تاکید را دور بزنند یا حداقل آن را کاهش دهند ، اما بیشتر آنها برنامه ها تا حد زیادی منصرف شده اند.

هیچ واقعیتی وجود ندارد که اکثر قرارهای آنلاین به شدت از افراد زیبا و برون گرا طرفداری می کنند.

کسانی که از نظر منطقی جذاب هستند و می توانند خود را به غلبه بر خجالتی بودن آنها نیز می تواند موفقیت کسب کند.

اما هیچ تضمینی در دنیای دوست یابی آنلاین وجود ندارد!

این چیزی است که در مورد دوستیابی آنلاین به طور خاص و عشق به طور کلی وجود دارد. آنها مانند اکثر کارها کار نمی کنند. تلاش بیشتر و تجربه بیشتر موفقیت را تضمین نمی کند.

من خودم را یکی از خوش شانس ها می دانم که شخصی را به صورت آنلاین ملاقات کردم که عاشقش شدم. در پایان ، این یک رابطه بسیار ناسالم بود اما تقریباً 18 ماه با هم قرار گذاشتیم. این یک ابدیت برای یک تجربه دوست یابی آنلاین است!

من همچنین برای چند ماه با یک عزیز پسر آشنا شدم و البته با بریتانیایی که مرتباً از او یاد می کنم. هردوی آنها نیز آنلاین بودند. من با OK افسانه خود ، DEF ، در OKCupid آشنا شدم - تا حد زیادی بهترین موفقیت من از آن برنامه خاص دوستیابی.

اما مسابقات واقعی و سازگار برای من بسیار کم است. با بزرگتر شدن و تنظیم دقیق خواسته هایم ، تاریخ هایم فقط کاهش یافته است.

من دمدمی مزاج و ریزه کاری هستم. من تقریباً 50 ساله هستم. من به دنبال رابطه جنسی غیر رسمی یا FWB نیستم.

خیلی کم پیش می آید شخصی را پیدا کنم که واقعاً به او علاقه مند باشم و بالعکس. وقتی کسی تمرین نمی کند ، ممکن است ماه ها یا حتی یک سال طول بکشد تا دوباره یک مسابقه خوب پیدا کنم. وقتی یک مسابقه بالقوه کنار جاده می افتد ، غمگین می شوم زیرا می دانم که به طور قطع ماهی زیادی برای من وجود ندارد!

من فراتر از دوستیابی آنلاین ، به سایر دریاها باز هستم ، اما زندگی واقعی ام تجربیات حتی بدتر بوده اند! ترتیب حضانت و اقامت فعلی من فرصتی برای ملاقات مجردها به من نمی دهد.

اگر قرار ملاقات آنلاین نبود ، هیچ دوستی برای من وجود نخواهد داشت!

برای در حال حاضر ، من با دوست یابی آنلاین همراه هستم به دلیلشرایط من و این واقعیت که من گاه به گاه با مردانی ملاقات می کنم که می خواهم با آنها قرار بگذارم.

با این حال ، برای کسانی که از طریق دوست یابی آنلاین هیچ مسابقه مناسبی پیدا نمی کنید ، توصیه می کنم شما به یک دریا تازه منتقل می شوید!

من 4 دوست پسر 40 ساله دارم که همگی با خوشبختی با کسی آشنا می شوند.

یکی به دلایل زیادی با دوستیابی آنلاین مبارزه می کرد . سرانجام ، من به او گفتم که فکر نمی کنم قرار ملاقات آنلاین برای او مفید باشد. من او را تشویق کردم که بخواهد توسط دوستانش تنظیم شود یا از طریق کلیسا با کسی ملاقات کند. او با این پیشنهادات با من جنگید.

مطمئناً او با دوست دختر فعلی خود در کلیسا آشنا شد. او اخیراً به من گفت که حق داشتم او را به آن سمت هدایت کنم.

او به دریای جدیدی احتیاج داشت! آب دوستیابی آنلاین برای او بسیار مبهم و محدود بود.

دوست دیگری از طریق یکی از علاقه های خود با دوست دخترش آشنا شد. او توانسته بود زنان را به صورت آنلاین ملاقات کند ، اما کیفیت برای او مناسب نبود. ملاقات با کسی که عشق او به نوشتن است ، بسیار بهتر اثبات شده است. آنها بیش از 6 ماه با هم بوده اند و بسیار خوشحال به نظر می رسند.

دو پسر دیگر با دوستان دختر خود به صورت آنلاین ملاقات کردند (در برنامه های مختلف). یکی از بچه ها اخیراً به یک برنامه جدید روی آورده بود و در عرض چند هفته با شخصی کاملاً مناسب او ملاقات کرد!

در واقع ، من اخیراً از Bumble به Hinge تغییر مکان دادم و آخر هفته قرار ملاقات دیگری داشتم. این اولین قرار ملاقات دوم من از ماه اوت سال 2018 بود! من واقعاً می خواهم دوباره او را ببینم - فکر نمی کنم حداقل طی 2 سال سومین قرار ملاقات با کسی را داشته باشم.

من خیلی خوش بین نبودم که تعویض به Hinge منجر به هرگونه قرار ملاقات شود (خیلی کمتر از قرارهای دوم) ، اما ایده یک برنامه تازه دوست یابی برای من منطقی بود. به نظر می رسد که تغییر برنامه ها دریای جدیدی است که زندگی دوستیابی من به آن نیاز داشت.

اگر در دوست یابی (آنلاین) موفق نیستید ، دریا دیگری را در نظر بگیرید:

جدیدی اضافه کنید وب سایت /برنامه دوست یابی

همانطور که گفته شد ، این یک مرحله فرصت های جدید دوست یابی را برای من و یکی از دوستان پسر من ایجاد کرد. داشتن چهره های تازه برای تعامل ممکن است ترفندی باشد که برای مخلوط کردن بازی دوستیابی خود لازم است.

به یک فرصت ملاقات یا داوطلب شدن بپیوندید

مگر اینکه در یک جامعه بسیار کوچک زندگی کنید ، شما باید بتوانید این کارها را در زندگی واقعی انجام دهید. شما ممکن است عشق زندگی خود را برآورده نکنید ، اما ممکن است یک دوست جدید پیدا کنید یا حداقل از خانه بیرون بروید.

بخواهید توسط دوستان ، خانواده و همکاران شما تنظیم شود

من می دانم که غرور و خودخواهی ما می تواند مانع از این شود که به دیگران بگوییم تنها هستیم و به دنبال ملاقات با افراد جدید هستیم. با این حال ، من شما را تشویق می کنم که از پس این احساسات برآیید. من قبلاً تنظیم شده ام متأسفانه ، ما مسابقه خوبی نبودیم ، اما او پسر خوبی بود و من از دوست خود برای ارتباط با ما سپاسگزارم.

به کاری بپردازید که دوست دارید ، چه کلیسا ، چه یک سرگرمی یا یک ورزش

وقتی جوان بودم در چندین لیگ والیبال بازی کردم. زوجگرچه من یک درون گرا هستم ، اما از طریق والیبال با چند نفر قرار گذاشتم ملاقات با افراد دیگر از طریق آن تجربه مشترک آسان بود.

همانطور که اشاره کردم ، دو نفر از دوستان پسر من با این روش موفقیت کسب کردند.

گفتن یک نفر بالای 40 سال که تعداد زیادی وجود دارد ماهی در دریا دلگرم کننده نیست. ما می دانیم که ماهی زیادی وجود ندارد یا حداقل تعداد زیادی ماهی سازگار و با کیفیت.

ممکن است پیراناها و کوسه ها و مینیوها زیاد باشد. نه متشکرم!

گرچه درست است که ممکن است ماهی زیادی در آنجا وجود نداشته باشد ، اما من برای خودم و آنهایی که در میانه لند هستند و به دنبال شخص شما هستند امیدوار هستم.

من امروز هیچ چیز زمین شکن را به اشتراک نگذاشته ام ، اما شاید این پیام همان چیزی باشد که اکنون برخی از شما به آن نیاز دارید! شاید شما هم بدون موفقیت به همان تاکتیک ها چسبیده باشید. یا شاید ترس ، خجالت یا سکون مانع شما شده است که مسیرهای جدید دوست یابی را دنبال کنید.

برای کسانی که سوخته یا دلسرد شده اند ، امیدوارم که داستان من به شما ترغیب کند که دوره جدیدی را ترتیب دهید. ممکن است ماهی زیادی برای شما وجود نداشته باشد ، اما به این معنی نیست که ماهی وجود ندارد.

ماهیگیری در دریاهای جدید ممکن است استراحت تازه ای باشد که شما برای ملاقات افراد جدیدی که مناسب تر هستند نیاز دارید. برای شما. این ممکن است به صبر ، تلاش بیشتر ، شهامت بیشتر و خلاقیت بیشتری نیاز داشته باشد ، اما به این معنی نیست که بی فایده است.

اگر لازم بود کمی استراحت کنید ، اما تسلیم نشوید. مجرد بودن همیشه مشکلی ندارد ، اما مجرد بودن هم به طور افسانه ای اشکالی ندارد!

با تقریبا 6 سال تجربه دوست یابی آنلاین زیر کمربندش ، بانی دکترای دوست یابی آنلاین دارد. واضح است که ، او در دیدار دوستانه شکست خورده است.

من به طرز افسانه ای مجرد نیستم و این Okaypsiloveyou.xyz است

حیواناتی که شما را گول می زنند

حیواناتی که شما را گول می زنند

برای حیوانات وحشی ، April Fool's یک روز نیست. گرچه ممکن است عمل شوخی در دنیای بشریت کاملاً سرگرم کننده باشد ، بعضی از گونه های جانوری یکدیگر را به عنوان راهی برای بقا "شوخی" می کنند و آنها این کار را به چندین روش مختلف انجام می دهند. شوخی در دنیای حیوانات بیشتر اوقات با استتار انجام می شود که می توان آن را به دو شکل اصلی ، مخفی یا تقلید توصیف کرد. ما برخی حیوانات را برجسته می کنیم که مرتباً ما را گول می زنند (و دیگری).

اجازه دهید ما فقط برخی از شوخی های نهایی پادشاهی حیوانات و چند روش برای فریب ما را به شما ارائه دهیم. < /p> جغد جیغ در پناهگاه حیات وحش ملی سانتا آنا توسط دانیل بریگیدا /USFWS

گول زدن ما با استتار

گونه های زیادی وجود دارند که با کار کردن و زنده ماندن بدون توجه زنده می مانند. آنها بدن ، صداها و حتی بوی خود را می پوشانند. حیواناتی که از این تاکتیک ها استفاده می کنند از آنچه زیست شناسان "کریپسی" می نامند استفاده می کنند و این حیواناتی هستند که از کریپسیس استفاده می کنند و می توانند در دید ساده پنهان شوند. احساس می کنیم خیلی گول خورده ایم!

از نزدیک نگاه کنید! این خرگوش برس ساحلی در پناهگاه حیات وحش ملی رودخانه San Joaquin در دید ساده پنهان شده بود. || راست: مارمولک شاخدار ساحلی توسط Joanna Gilkeson /USFWS.

چیزی قطعاً ماهی است!

ماهی ها در ترکیب با محیط اطراف خود استاد هستند. آنها با رنگ آمیزی چشمگیر و برجسته ما را فریب خواهند داد.

در آب شیرین ، ماهی قزل آلای نوجوان دارای علامت "parr" در کنار پهلو است که به آنها در استتار کمک می کند. بزرگسالان لکه هایی دارند.

چپ: ماهی قزل آلای رنگین کمان نوجوان توسط رایان هگورتی /USFWS. || راست: قزل آلای رنگین کمان بزرگسالان توسط Katrina Leibich /USFWS

اکنون برای یک سخت تر…

آیا می توانید آهو را مخفی کنید؟ عکس پیتر ریا /USFWS مروارید کیتلیتس (KIMU) یکی از نادرترین و کمترین شناخته شده پرندگان دریایی در جهان است که دارای چند داستان جذاب تودرتو است. آیا می توانید تخم مرغ ، نوزاد و بزرگسال را پیدا کنید؟

ما را با تقلید فریب دهید

وقتی حیوانات ما را با Crypsis فریب نمی دهند ، آنها احمقانه تقلید می کنند از یکدیگر! در زیر فقط چند نمونه از چگونگی تقلید و فریب دادن و زنده ماندن حیات وحش وجود دارد. پروانه توسط الخاندرو مورالس /USFWS

تقلید باتسیان در مقابل مولر

آیا این یک پادشاه است؟ دوباره نگاه کن! پروانه نایب السلطنه گونه ای پروانه است که از تقلید مولر استفاده می کند. این زمانی است که دو گونه سمی با هم متحول می شوند تا از نظر ظاهری مشابه به نظر برسند و از محافظت مشترک برخوردار باشند. شباهت های آنها اساساً فریاد می کشند: "هی من سمی هستم!" به شکارچیان. ساده ترین راه تشخیص این دو ، جستجوی باند افقی در پایین بالهای نایب السلطنه است.

پروانه مونارک توسط جوونا گیلکسون /USFWS

در حالی که سلطنت ها برای بدست آوردن برخی سموم در بدن خود از حشرات شیر ​​تغذیه می کنند تا از شکارچیان جلوگیری کنند ، نایب السلطنه بزرگسال از درختان خانواده بید اسید مضر دریافت می کنند . برخی از شکارچیان یاد می گیرند که از آنها اجتناب کنند زیرا طعم بدی دارند و بنابراین کل گروه مرواریدهای پروانه را در لیست "غذا نخور" قرار دهید ، به گفته زیست شناس لارا دریزد از اداره ماهی و حیات وحش ونتورا.

اکنون که می دانیم حیوانات توانایی تقلید از یکدیگر را دارند ، خود را برای تقلیدهای باتسیان تقویت کنید! تقلید باتسیان یک ترفند بیولوژیکی است که از دو عنصر تشکیل می شود ، مدل سمی وتقلید از بی ضرر بودن مشابه تقلیدهای مولر ، این مدل دارای رنگ آمیزی آپوزماتیک (یا همان هشدار دهنده رنگ) و مواد شیمیایی مضر است. با این حال ، تقلید در این مورد نه سمی است و نه سمی اما با رنگ هشدار دهنده مشابه مدل سازگار شده است. شکارچیان وقتی آنها را می بینند ، از تقلید اجتناب می کنند و فریب می خورند!

آریزونا مار پادشاه کوهستان توسط جف سرووس /USFWS

مار غیرمجاز کوهی آریزونا تعریف "به نظر می رسد می تواند فریبنده باشد" است. آنها سازگار شده اند تا رنگی مشابه مار مرجانی سمی داشته باشند ، اما اگر خوب دقت کنید ، ترتیب الگوهای رنگی دو گونه متفاوت است.

مار مرجانی آریزونا توسط جف سرووس /USFWS

با مار مرمی آریزونا سمی ، توجه کنید که رنگ راه راه آنها از سیاه به زرد به قرمز باشد. . همانطور که Rob Vinson ، مدیر پناهگاه ، از پناهگاه ملی حیات وحش Pahranaghat می گوید ، "قرمز رنگ زرد را لمس می کند ، باعث مرگ یک فرد لمس قرمز سیاه - کمبود سم. "

مگس زنبور عسل توسط J. Snapp-Cook /USFWS

مثالی دیگر ، این مگس زنبورعسل شبیه زنبورهای عسل و زنبورها است و حتی رفتارهای تهاجمی از خود نشان می دهد. با این وجود ، برخلاف همتایان خود ، آنها فاقد یک نیشگون هستند و به جای چهار بال ، فقط دو بال دارند.

سمت چپ: Spicebush caterpillar /USFWS || راست: مار طوطی سبز توسط Jonathon Kolby

کاترپیلار دم پرستوی Spicebush دارای نقاط چشمی کاذب شبیه مار طوطی سبز سمی است! اوه خیلی ترسناک! به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید.

چپ: مار هوگوس کمی شبیه کبری توسط جسیکا پیسپانن /USFWS || راست: مار Hognose در حال بازی مرده توسط USFWS

در حالی که هنگام تهدید هسس می زند و گردنش را درست مثل کبرا صاف می کند ، مار hognose کاملاً بی ضرر است. وقتی همه موارد دیگر نتوانند مانع تهدید شوند ، تا حدی بازی می کنند که مانند یک سنگ شکن بازی کنند!

مردن Opossum توسط تامالا اوونز

تقلید تهاجمی

عکس تام تتزنر /USFWS

تقلید تهاجمی نوعی شوخی است که در آن شکارچیان برای تقلید از یک منبع غذایی که طعمه های خود از آن می گیرند ، یک فریب بصری به کار می گیرند. با این کار آنها معادن خود را درست در دام خود هود می کنند.

به عنوان مثال ، لاک پشت قارچ تمساح یک لاک پشت بسیار بزرگ است ، اما یک شکارچی استتار شده بسیار خوبی است. بدن آن مانند یک سنگ خال خالی بی ضرر یا کف دریاچه لجن دار به نظر می رسد ، اما وقتی دهان خود را باز می کند ، یک زبان را نشان می دهد که یک صورتی گوشتی دارد و مانند یک کرم درحال شل شدن است! وقتی ماهی ها برای خوردن "کرم" می روند ، فک لاک پشت برای خوردن ماهی بهم می خورد.

یکی دیگر از نمونه های خوب تقلید تقلبی فریبنده عنکبوت نقره ای است. این عنکبوت در جنوب تگزاس یافت می شود که الگوهای پیچیده ای مانند زیگ زاگ را در وسط تار می چرخاند.

Argiope argentata /Public Domain

الگوها نور ماوراlet بنفش را منعکس می کنند ، الگوهایی را تقلید می کنند که بسیاری از گلها به آنها راهنماهای شهد گفته می شود. زنبورها از راهنمای ماوراar بنفش در جستجوی شهد پیروی می کنند و سپس آرگوپ نقره وعده غذایی دیگری دریافت می کند. زنبورها حافظه خوبی دارند و می توانند به یاد بیاورند که کدام الگوها در واقع تله هستند. برای ادامه حمله ، این عنکبوت هر روز الگوی وب خود را تغییر می دهد.

حیوانات وحشی شوخی کننده خبره هستند

نکته همه اینها چیست؟ این یک یادآوری خوب است که حیات وحش شوخی کننده قهرمان است و بین رمز و تقلید و تقلید ، آنها برای بقا شوخی می کنند!

نویسندگان: ربکا فابری ،دانیل بریگیدا ، آل بارروس و ابرا زوبل تیم ملی استراتژیست دیجیتال ، خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده

راهنمای ماهیگیری برای اولین بار

راهنمای ماهیگیری برای اولین بار

عکس: جو Milmoe ، USFWS

با بیش از 40 میلیون نفر در هر سال ماهیگیری ، این می تواند یک روش عالی برای گذراندن وقت بیرون در کنار خانواده و دوستان باشد. خواه در حال مرور کاری باشید که سالها انجام نداده اید یا می خواهید برای اولین بار آن را امتحان کنید ، احساس خستگی نکنید! این اصول به شما کمک می کند.

چک لیست ماهیگیری در آب شیرین:

مجوز ماهیگیری دولتی (بسته به سن شما) میله ماهیگیری و حلقه خط ماهیگیری تک رشته ای 4 تا 12 پوندی بسته وزنه های ماهیگیری قلاب ماهی (به تعداد شماره 10-10) یک حباب پلاستیکی یا چوب پنبه ای انتخاب طعمه های زنده یا طعمه های ماهیگیری هر آنچه را که لازم دارید از طریق وسایل ماهیگیری یا فروشگاه لوازم ورزشی پیدا خواهید کرد. درباره گونه های ماهی که ممکن است مشاهده کنید بیشتر بیاموزید!

گره بهبود یافته

خط را از طریق قلاب عبور داده و با انتهای برچسب ، 5 دور دور خط ایستاده را بچرخانید. انتهای شل خط را بین چشم و اولین حلقه تشکیل شده وارد کنید. انتهای برچسب را از طریق حلقه بزرگ دوم تشکیل شده بیاورید. خط را خیس کنید و گره را به آرامی محکم کنید.

هوک ، لاین و سینکر

اکنون آماده اید که میله خود را با قلاب ، خط و غرق کننده تنظیم کنید. روی قلاب ماهی گره بزنید. 1 یا 2 سینکر ، 6 تا 12 اینچ بالای قلاب را وصل کنید. این وزن طعمه یا طعمه شما را در آب پایین نگه داشته و به شما کمک می کند تا از ساحل دور شوید. یک حباب به شما اطلاع می دهد که ماهی چه گاز می گیرد ، زیرا ماهی در حین طعمه خوردن در آب به بالا و پایین حرکت می کند. بیشتر مضراب ها با یک گیره فنر به خط ماهیگیری متصل می شوند و بسته به میزان عمقی که می خواهید طعمه ماهیگیری کنید ، به راحتی از بالا و پایین حرکت می کنند.

از چه روشی می توانم استفاده کنم؟

با استفاده از چرخش یا چرخش چرخشی ، می توانید طعمه یا فریب را در جایی قرار دهید که ماهی هستند شما می توانید با دقت بیشتری مسافت بیشتری را طی کنید ، به طور مثر کارایی خود را انجام دهید ، در آب های بیشتری آب بگیرید و ماهی های بزرگتر را با این کار راحت تر کنترل کنید.

لباسهای چرخان از میله ای با چسب مانند تپانچه و حلقه ای استفاده می کنند که در بالای دسته میله نصب شده است. خط با استفاده از یک دکمه فشار بر روی حلقه آزاد می شود. این میله و حلقه راحت تر برای مبتدیان است.

چگونه می توانم بازیگران را یاد بگیرم؟

هنگامی که لباس چرخشی یا چرخشی را انتخاب کردید ، از گره بهبودیافته نشان داده شده استفاده کنید در بالا برای بستن یک وزن پوشیده شده از لاستیک ارزان قیمت به نام پلاگین ریخته گری. در مرحله بعدی ، یک مکان باز و دور از افراد دیگر پیدا کنید که بتوانید در آن بازیگران را امتحان کنید.

در مورد لوازم جانبی چطور؟

یک جعبه تکه انواع طعمه ها ، قلاب ها ، گردان های محکم ، وزنه ها و ابزارهایی مانند انبر بینی بلند و وسایل دیگری را که می توانید استفاده کنید ذخیره می کند. همچنین ممکن است به یک ظرف طعمه زنده (مانند یک سطل مینو یا یک جعبه کرم) ، یک رشته یا یک صندوق یخ برای تازه نگه داشتن صید خود ، یک شبکه فرود و یک جعبه کمک های اولیه برای موارد اضطراری جزئی نیاز داشته باشید.

درباره گونه های ماهی که ممکن است مشاهده کنید بیشتر بدانید!

صید و رها کردن < /h1>

ماهی هرگز نباید هدر رود. اگر ماهی را صید کنید که تحت قانون باشدیا حداقل سایز یا که نمی خواهید آن را نگه دارید ، آن را سریع آزاد کنید. در صورت امکان ماهی را در آب نگه دارید و با دقت آن را اداره کنید. وقتی شروع به تکان خوردن کرد و می تواند به طور معمول شنا کند ، آن را رها کنید.

درباره گونه های ماهی که ممکن است مشاهده کنید بیشتر بدانید!

ابتدا ایمنی!

ماهی با همراهی که می تواند در مواقع اضطراری به شما کمک کند هنگام دست زدن به قلاب های تیز مراقب باشید در نزدیکی افراد دیگر گریزان نباشید ، و همیشه قبل از گچ گیری به اطراف خود نگاه کنید. هنگام شناور یا در قایق ، از دستگاه شناور شخصی یا جلیقه نجات تأیید شده توسط گارد ساحل استفاده کنید.

تمرین حفاظت

ماهیگیر خوب به منابع طبیعی ما احترام می گذارد و می خواهد آنها را برای لذت بردن از دیگران حفظ کند. همیشه آنچه را که آورده اید انجام دهید و هرگز ظرف های پلاستیکی یا بسته بندی را پشت سر نگذارید. خط ماهیگیری برای پرندگان و سایر حیوانات وحشی بسیار خطرناک است ، بنابراین آن را بردارید و بازیافت کنید.

ماهی بروید!

مکانهای زیادی برای ماهیگیری وجود دارد و احتمالاً نزدیکتر از آن چیزی است که فکر می کنید. از جمله بسیاری از پناهگاه های ملی حیات وحش!

به دنبال منطقه ای علف هرز یا سنگلاخی باشید که آب آن چند فوت عمق داشته باشد. به دنبال مناطقی بگردید که کف آن به نوعی تغییر کند - از شن به شن یا از شن به گل. ساکت بمانید و از مزاحمت آب جلوگیری کنید در غیر این صورت ممکن است ماهی ها را بترسانید. بعد ، قلاب خود را طعمه بزنید. طعمه را تا آنجا که می توانید از ساحل بچرخانید و حباب را تماشا کنید. وقتی ماهی گزید ، نوک میله را سریع بلند کنید تا قلاب تنظیم شود و صید خود را حلقه کنید.

>> درباره گونه های ماهی که ممکن است مشاهده کنید بیشتر بدانید!

این سازگار بود از بروشور "ماهیگیری برای همه سرگرم کننده است".

ماهی که فقط در دره مرگ زندگی می کند

ماهی که فقط در دره مرگ زندگی می کند

< p> اتفاقاً ماهی وجود دارد که در یکی از گرمترین و مهمان نوازترین محیطهای جهان زندگی می کند. جالب تر اینکه این ماهی خاص فقط در این منطقه زندگی می کند. این ماهی به توله سگ شیطان شیطان معروف است و تنها خانه آن در پارک ملی دره مرگ است.

شیطان شیطان یک واحد 40 هکتاری جدا از پارک ملی دره مرگ است که در نوادا واقع شده است. استخر Devil’s Hole کوچک است اما به عمق 400 فوت می رسد. در حالی که گونه های دیگری از توله سگ در سراسر جهان وجود دارد ، این تنها جایی است که توله ماهی Devil’s Hole در آن زندگی می کند.

این ماهی از سال 1967 در لیست در معرض خطر قرار دارد و خانه آن بسیار شدید است. دمای آب استخر حدود 93 درجه فارنهایت اجرا می شود و نور خورشید فقط به قفسه کم عمق و سنگی محل تغذیه ماهی با مقدار محدودی جلبک برخورد می کند. همچنین از همین قفسه برای تخم ریزی چهار ماه از سال استفاده می کند.

سوراخ شیطان Pupfish's Small Home Ken Lund /Wikimedia

توله سگ های شیطان شیطان از زمان 10 هزار تا 20 هزار سال در انزوا ، زمان زیادی برای سازگار شدن با محیط خود داشته اند. به دلیل این انزوا ، ماهی دارای سطح جمعیتی بسیار گسترده ای است. بین اواخر دهه 1970 تا 1996 ، جمعیت تقریباً 324 ماهی بود. از سال 1997 تا 2004 ، میانگین جمعیت به 171 نفر کاهش یافت. در سال 2006 ، کمترین تعداد در 38 توله ماهی ثبت شد. آخرین شمارش از بهار 2019 تعداد 136 را نشان می دهد. شمارش دشوارتر می شود زیرا ماهی کوچک است ، طول آن فقط حدود یک اینچ است و گاهی اوقات در عمق 80 فوت یافت می شود.

در حالی که تلاش ها برای محافظت از ماهی ادامه دارد ، اما مانع ایجاد مزاحمت برای برخی افراد نشده است. در آوریل 2016 ، سه مرد مست از حصار منطقه بسیار امن پریدند و شروع به تیراندازی با اسلحه به سمت علائم ، قفل ها ، تجهیزات علمی و دوربین های نظارتی کردند. یک نفر تصمیم گرفت در قفسه صخره ای که توله ماهی تغذیه می کند پا لگد بزند در حالی که دیگری تصمیم به شنا کرد. او البته برهنه بود. او حتی شورت بوکسور خود را پشت استخر گذاشت تا محیط بان ها به همراه قوطی های آبجو و استفراغ آن را پیدا کنند. تحمل یک توله سگ بدبخت بیش از حد بود زیرا پیدا شد که در آب مرده شناور است. این سه مرد به جرم کشتن یکی از نادرترین ماهی های جهان دستگیر و متهم به جرم فدرال شدند.

منابع: FWS.gov ، سرویس پارک ملی ، LA Times ، PBS

"https://cdn-images-1.medium.com/max/426/0*IMFjWyPANcotbOWQ.png">

آیا می خواهید در حقایق بیشتری تحقیق کنید؟ دنیای شگفت انگیز واقعیت های کاملاً تصادفی را اینجا در Medium امتحان کنید.